• ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ آبان
  • اِثَّلاثا ٤ ربيع الاول ١٤٤۰
  • Tuesday, November 13, 2018
کلیدواژه: 49858
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان، ساعت 12:12
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۸/۲

گردش کار مربوط به زمان ترخیص بیمار :
مددجوی گرامی ، با آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل برای شما موارد ذیل جهت ترخیص از بیمارستان به اطلاع رسانده می شود:
1- ترخیص از بخش طبق صلاحدید و با دستور مکتوب پزشک معالج و پس از تکمیل پرونده بالینی صورت می پذیرد.
2- پس از تکمیل پرونده توسط پزشک و سیستم پرستاری پرونده توسط منشی کنترل و به واحد ترخیص ارسال(اعلام) می گردد.
3-  پس ازانجام تسویه حساب مالی، برگه خروج را از واحد ترخیص دریافت وبه همکاران بخش تحویل فرمایید.
4- درصورت عدم توانایی در حرکت و در صورت نیاز، جهت انتقال از بخش تا درب خروج بیمارستان از ایستگاه پرستاری راهنمایی ومساعدت لازم را درخواست فرمایید.
5- در صورت نیاز به وسیله نقلیه جهت ترخیص با شماره تلفن داخلی 123 ویا(آژانس) بیمارستان تماس حاصل فرمایید.
6- در هنگام خروج مددجو نسخه دارویی و برگه خلاصه پرونده بالینی و برگه آموزش به مددجو شامل توصیه های لازم پس از ترخیص از جمله نحوه استفاده از داروها، چگونگی استحمام، نحوه تهیه و زمان مراجعه مجدد به پزشک تحویل می گردد.
7- مدارک پزشکی که در بدو ورود مددجو توسط ایشان تحویل بخش شده است به مددجو برگردانده می شود.
8- در صورت توصیه و نیاز به مراجعه مجدد به پزشک، خواهشمند است نسبت به اخذ نوبت از درمانگاه اقدام فرمایید.
امید است ارائه خدمات در زمان حضور شما دراین بیمارستان شایسته بوده و مورد قبول شما واقعشده باشد و در مدت بستری موجبات آرامش و رضایت خاطر شما را فراهم کرده باشیم.
گردش کار ترخیص با رضایت شخصی :
مددجوی محترم ارائه خدمات درمانی و کسب رضایت شما موجب افتخار و آرزوی قلبی ماست.
در صورتیکه تصمیم به ترخیص از بیمارستان با رضایت شخصی گرفته اید خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید :
1- مراتب را به مسئول محترم بخش اطلاع دهید.
2-  ترخیص با میل شخصی باید با اطلاع پزشک معالج صورت گیرد بنابراین خواهشمند است تا اطلاع به پزشک معالج توسط همکاران محترم بخش، با صبوری خود، ما را در انجام این وظیفه یاری فرمائید.
3- فرم مخصوص را پس از مطالعه کامل، امضاء و ممهور به اثر انگشت فرمائید.
4- لطفا علت ترخیص خود را در فرم مخصوص توضیح دهید .
5- پس از انجام مراحل فوق، پرونده جهت طی مراحل ترخیص توسط منشی کامل و بواحد ترخیص ارسال می گردد.
6- شما پس از مراجعه به واحد ترخیص می توانید بیمارستان را ترک نمایید .

گردش کار  استفاده از بیمه های تکمیلی طرف قرارداد :
الزامات:
1-عقد قرارداد با بیمه های مکمل
• مددجوی محترم، در صورت تمایل به استفاده از بیمه تکمیلی جهت کسب آگاهی از بیمه های طرف قرارداد با این مرکز به {سایت بیمارستان به آدرس shazand.tamin.ir } و یا با تماس واحد پذیرش به شماره 08638223810-12 داخلی0555 ، اطلاع حاصل فرمائید.
جهت استفاده از بیمه تکمیلی پس از صدور دستور بستری توسط پزشک معالج با ارائه کارت معتبر بیمه تکمیلی و کارت ملی و با معرفینامه ممهور به مهر بیمه مورد نظر به واحد پذیرش ضروری می باشد.
 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 8/3056 sec